Första besöket på badhuset!

Ja igår testade jag och syster/moster Iza simhallen med lilla Saga, vi tänkte bada i den uppvärmda bassängen och testa vad hon ttyckte om det. Tyvärr blev vi besvikna då den varma bassängen tydligen dagligen är uppbokad till 95 %, detta stod det dock inget om på hemsidan. Men det verkar svårt att få tid att bada där så vi ska försöka oss på Sävars simhall nästa gång, på måndagar ska de ha uppvärmt för babysim och familjesim så det ska bli mysigt! Vi testade dock på simhallens Plupp-avdelning men vattnet var så kallt så det blev ett snabbdopp på 20 minuter bara. Men på måndag blir det varmare bad med andra små barn i Sävar, hoppas att min fina vän Erica kommer då med sina två småtroll!









Kommentarer
Postat av: Erica

Va mysigt ni ser ut att ha haft där :-) jag vill så gärna följa med.. men tror tyvärr inte att jag kan följa på måndag :-( Yannick har bokat upp nån vattengubbe som ska komma hit och byta mätare mellan 8-11.. så man vet aldrig när han kommer. Typiskt.. jag som hade bestämt mig för att åka med er. Jag har fortfarande beslutångest över hur vi ska göra med amningen. Han är ju hungrig och tar inte flaskan.. känns så tidigt att bara ge honom gröt hela tiden.. usch. jag gav honom bröstet i morse vid 7.. då hade han ätit gröt kl 5 med Yannick. Svåra beslut. kramar!!

2010-09-11 @ 07:59:29
URL: http://lillaica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0