Fredagsmyyyys...

Den frasen har verkligen satt sig på hjärnan!

Dagen kunde inte ha börjat bättre; kl 10.30 ringer det på dörren och mannen utanför räcker över en bukett! Oj så glad jag blev!!! Det var bukett med härliga tulpaner från min fina vän Mary och förutom att jag blev så glad över blommorna fick jag även en liten vårkänsla i kroppen och bestämde mig ÄNTLIGEN för att städa bort julen på riktigt (något sent - jag vet). Och så blev det så, nu är det bytt dukar och allt är nerpackat, inte bara inslängt i arbetsrummet. ;-) Arbetsrummet ser förresten ut som ett slagfält ändå eftersom vi (Ja mest Mattias kanske) håller på att packa ner alla böcker och grejer i flyttlådor för att förbereda rummet lite inför operation lekrum.





Tack än en gång min fina vän, du gjorde min dag!! <3

Kommentarer
Postat av: Mary

Så härligt med vårkänslor! Det har jag också börjat få, det har töat ganska mycket och idag sken solen! Känns som om livet börjar återvända! Ska städa lite idag, min kollega Astrid kommer förbi ikväll. Dock var det inte så svårt att få bort julen- hade endast en ljusstake som pynt i år... Kändes trist före jul med så lite pynt men ååå så skönt när jag skulle ta bort det! :-)



Ha en fortsatt fin helg- du är värd 100 buketter till! Kram

2011-01-29 @ 15:16:45
Postat av: erica

Vilka fina blommor! Skönt om våren kunde komma snart :-). kram

2011-01-30 @ 16:58:10
URL: http://lillaica.blogg.se/
Postat av: erica

NÄ, nu måste vi bli friska så att vi kan träffas. Får ju Anna abstinens :-). Kram till er!

2011-02-15 @ 12:42:25
URL: http://lillaica.blogg.se/
Postat av: Linn-Pinn

Men nu är det väl ändå dags för ett nytt inlägg seg-bloggaren-anna? nå?

2011-02-16 @ 15:40:21
URL: http://tulipsofglass.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0