Här igen! :-)

Ja nu var det ett bra tag sedan jag var här inne, känner mig lite skyldig då jag ju själv gärna vill att de bloggar jag läser ska uppdateras dagligen men det blir en helt annan femma att ta sig tid för att skriva ett inlägg själv... ;-)

Sedan sist har det nog hänt en del grejer; Saga har hunnit vara sjuk i den mystiska febern igen, Mattias har bytt jobb helt nu och jobbar numera i Vindeln och vi har hunnit vara i Sundsvall på 30-års fest (och självklart Ikea) och sen var vi till Björksele och tog det lugnt förra helgen. Jag har även köpt en ny (begagnad Bee+) vagn som är smidig att ha med på resa eftersom vi åker till Tenriffa om en månad, längtar såå mycket!!


Saga och Ida


Vi hade familjeträff med mamma-gänget på Busplaneten - Sagas favorit är spegeln! :-D


Har busat med morbror Jonas...


...och åkt spark!




Solat på verandan hos mormor och morfar och åkt lite mer spark!


Och lekt och lekt!

Kommentarer
Postat av: erica

Å så jag har längtat efter ett nytt inlägg!!! :-D. Jätte fina bilder! Hon är ju söt, pluppiduppan :-). Jag vill också prova sparklåda, Ginga sa att dom hade en i Långvattnet, kanske ska testa den nån gång. Hur går det för Mattias på jobbet förresten? Det var länge sen vi sågs nu, så jag kommer nog inte att kännas igen varken Saga eller dig tror jag. kramar

2011-03-06 @ 07:28:14
URL: http://lillaica.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha, ja, två är ALLTID bättre än en, det är ett bra måtto :D

2011-03-07 @ 13:37:40
Postat av: erica

såg solsidan igår och skrattade så tårarna sprutade.. såg din blogg och tänkte.. är det så ni har det i er grupp ;-) haha.. nä, skämt och sido. Saknar dig! Ska verkligen försöka pallra mig i väg tidigt på fredag så att vi kan träffas en stund. Hoppas barnen håller sig friska bara... så var helg blir av. Kramar

2011-03-07 @ 16:02:47
URL: http://lillaica.blogg.se/
Postat av: Marie

Åååå, så go hon är!! <3

2011-03-09 @ 20:38:58
URL: http://mariesappeltrad.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0