Känner mig duktig!

Ja nu har jag faktiskt (äntligen!) skickat iväg en ansäkan på sommarjobb! Ja jag ska vara duktig och jobba, hoppas jag iaf så Mattias (äntligen!) kan få vara hemma lite med vår lilla älskling. Jag hoppas att jag får jobba där jag gjorde praktiken för jag trivdes ju så himla bra där och jag vet att min handledare gärna vill att jag jobbar för henne också, hon ska vara ledig i 6 veckor så jag räknar med att jag får jobba 7 om man räknar med inskolning och utbildning i lönesystemet. Men detta är ju vad jag hoppas på. I värsta fall blir det att gå tillbaka till mitt gamla jobb, eller om jag blir förflyttad till något annat ställe inom kommunen, ska i vilket fall bli skönt att få komma ut och jobba lite tycker jag!

Helgen har varit fylld med stök och bök i lekrummet och nu känns det verkligen som att resultatet inte är långt borta, hyllorna är uppe och sängarna står där inne, jag ska bara sy kuddfodral av något läckert tyg så är "soff-sängen" färdig att användas! Ja lådorna har vi ju inet fått bort heller så de ska bort i helgen och då kommer jag kunna städa ur rummet mer ordentligt och fixa med kuddarna och sånt lullull! :-D

Här kommer en bild på min söta lilla busloppa, har hon inte bus i blicken så säg!





Hihi!

Kommentarer
Postat av: Marie

Då hoppas vi på sommarjobb! Lilla E har samma tröja som lilla S. Jag älskar tröjan, den är så himla livlig och fin!

Du finns i mina tankar! Många kramar!

2011-03-16 @ 16:47:05
URL: http://mariesappeltrad.blogspot.com
Postat av: Mary!

Söt är hon minsann!!! :-) Kram

2011-03-17 @ 19:33:53
Postat av: erica

Fin tjejen! Hon ser riktigt busig ut lillgumman! Saknar er redan! Kramar

2011-03-19 @ 18:38:08
URL: http://lillaica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0